måndag 1 mars 2010

Helgen har varit bra.

Fredag

Ja fredag morgon började med att jag och Kusin Emma gjorde 40 längder på Iggesunds badhus, hur skönt som helst var det fast det var tidigt på morgonen.
När vi var klar med det gjorde jag slingor på henne så gjorde Lasse lunch åt oss.

Sen blev det ridning med Thelma sen tacos i Iggeund, sen kolla jag och kusin Karin på film mycket trevligt hundtricket såg vi den var rolig.

Lördag

Ja då vakna jag som blondin och somna som brunett, så nu vet jag hur otroligt mycket jag tycker om ljust hår.
Men jag måste stå ut i mörkt ett tag så jag kan simma hur mycket jag vill utan att fundera på om jag nyss blekt det.

Så på lördag kväll kom Tommy och Annika hit och åt Lasses grannar i Vattlång, det var roligt annars är det mest mina kompisar som är här roligt med hans också.

Söndag

Ja söndag morgon var vi igång igen då hade vi vilat på lördagen med träning, så 9.00 åkte vi på gymet på söndag morgon då var det lugnt och skönt där.
Sen blev det fri idrott med Thelam, och på kvällen blev det pizza med Emma Kari och Felicia.

Inga kommentarer: