tisdag 9 mars 2010

Nu har jag äntligen beställt denna adidas dress, har hållit på att komma till skott i flera dagar.
Så mycket adidas som jag äger för tillfället har jag nog aldrig haft, men inte gör det nått bara hoppas på mera.

Annars vet jag inte så mycket som hänt på sistonde, just nu kollar jag på Emil med Engla och Thelma är nere och leker med kompis.
Sen när Niklas har kommit hem får vi se om jag åker en sväng med Lasse.

Undra vad man ska hitta på till helgen då, har typ inga planer alls så tråkigt fast det är ju några dagar kvar.

precis om en vecka har jag gjort min först jobb dag på 4 månader, men det har säkert inte hänt så mycket där å närjag går hem på tisdag känns det väl knappt att jag varit borta.




Här Erika är det en bild på lilla datan vi köpte fast ändå inte sådan jätte bra.

Inga kommentarer: