onsdag 24 mars 2010

Oj Oj

Oj oj vad tiden går fort nu, å nu har jag snart jobbat 2 veckor.
Så hela den här veckan har jag jobbat.
Jobbade dag på måndag sen hade jag tjejerna till 21:30 på kvällen tills Ullis sluta jobba.
Samma lika är det idag också, fast vet inte hur länge men tills Niklas kommer hem från möte.
Fat det gör inget vara med tjejerna är ju det bästa jag vet.

Så imorgon jobbar jag kväll å det är ju så himla mycket mindre kul, hade hellre jobbat dag.
Fast imorgon kanske jag och Helen ska rida innan vi ska vara på Ingsta det ska bli kul.

Sen 21:30 imorgon är det helg ledig fredag lördag söndag å vad härligt.

Fredag ser nog ut som vanligt träna klockan 14 vara på ridhuset klockan 16 och den tacos i Iggesund.
Sen blir det nog Let´s danse final med Kusin Karin ska ta och ringa henne.

Lördag blir det kalas för Helen, tänk att min lilla syster blivit 19 år.

Söndag tror jag det blir Sundsvall och Ikea Roligt.

Nej nu ska ¨jag gå och duscha Engla och sen blir det sängen för henne.

Inga kommentarer: