lördag 13 mars 2010

Helg

Ja nu är det helg igen, vad tiden går fort.
På tisdag klockan 7.00 börjar jag jobba hemsk tanke, nej det ska bli lite roligt också.

Fast det kanske inte är så super bra att börja med den värsta veckan av det alla, fast jag ska ha Helen med mig i 3 veckor som ska gå på praktik med mig, så gissa om hon ska få jobba;) jag ska nog vara snäll mot henne också.

Annars i veckan har det inte hänt så mycket, varit med tjejerna och tränat lite.

Igår var det ridning och tacos igen gott gott.

Sen var jag och hämta kusin Karin så kolla vi på Let´s dance och film vi såg I taket lyser stjärnorna bra film men sorglig.

Så spela vi lite wii också tänk att jag kan spela utan att få ont någonstans.
Jag pröva även wii fit det var as kul fast jag pröva det så där klockan 1 på natten, men lite kalorier förbrände jag innan jag la mig;)

Idag händer typ ingenting tänkte städa lite men det har jag då verkligen ingen lust med så det blir nog en annan dag.
Men mellan 13-16 kommer mamma det ska bli kul hon har delad tur.
Så ikväll kanske Helen och Emil kommer och spelar TV spel;)

Nej nu måste jag nog ta och gå till tvättstugan massa tvätt där plus att jag måster tvätta alla jobbkläder så de luktar lite gott;)

Inga kommentarer: