onsdag 17 mars 2010

Första dagen

Ja igår var det första arbetsdagen på 4 månader, men det var precis som jag tänkt mig ingen skillnad alls.
Å det där med vad man ska göra hos folk och inte hade heller inte blivit bättre med det har jag inte förväntat mig heller

Det som är mest jobbig där tycker jag det är att man aldrig från dag till dag vet vilken tid man får äta lunch, å vi är faktiskt inte mer än människor även vi behöver äta för att orka vara glada och hjälpa till.

Sen på kvällen var jag och simma 40 längder med sprängande huvudvärk så nu vet jag att det går också, jag tänkte sluta med viljan att klara det var alldeles för stor.
Men detvar ju inga problem mår ju bra idag trotts de.

Idag har jag också jobbat, började morgonen med att skjutsa Elias till Iggesund till halv 7 sen bar det iväg på jobbet.
Så just nu är jag bara slöa i soffan sugen, men känner jag mig själv rätt skulle det inte gå jag skulle bli så rastlös så oj oj.
Så vi får se det kanske blir en sväng på gymet istället de tror jag är roligare än lata sig i soffan.

Fast nu ska jag inte skriva med nu ska jag åka till min faster en sväng först.

Inga kommentarer: