tisdag 7 juli 2009

Sjuk

Nu är jag rätt leds på att ha ont i halsen, nu har jag haft det sen lördag eftermiddag.

Igår händer inte alls mycket, skulle var med älsklingarna mina men vi åkte till mormor iställer och när jag kom dit somnade jag direkt.
Vaknade till lite då och då å när jag måsta åka hem då var jag nog allt utom trafik säker.
Så när jag kom hem somna jag.....var vaken mellan 19:30 och 23:30 medans mamma var här och jag pratade i telefon, men det är bara så jobbigt att prata.

Idag fick jag nog när jag vakna och hade ändå ondare i halsen, så nu har jag varit till doktorn där behöva jag bara gapa så sa han jag ska inte ens gräva dig i helsen.

Så då fick jag på engång penicillin mot halsfluss SUCK.

Men nu hoppas jag det blir bra fort det brukar ju inte ta så många dagar innan man inte märker nått.

nej nu ska jag gå till tvättstugan och sen lägga mig och vila...men det är inge roligt att ligga längre det börja krypa i kroppen.

Inga kommentarer: