måndag 20 juli 2009

Måndag då

Ja nu är det måndag igen tänk var fort veckorna går.

Natten till Lördag hade jag Thelma här helt underbart, på dagen var hon och jag och grattulera Elias, sen var jag i Iggesund med de båda för Ullis och Niklas var ute och åt.

Lördagkväll var jag på cruising men Helena och Erika, det var faktiskt riktigt roligt.

Igår var jag i Rogsta hela dagen jag formatera om Helens dator, de är bara så tråkigt.
Men på kvällskvissten var vi in och spela lite mini golf, det var jag Thelma Mamma Helen Emil Lasse och Elias som spella.

Gissa vem som vann?

Jo jag VANN ha ha Lasse där fick du;)

Idag har jag varit till doktorn med knä äntligen ska jag få börja jobba riktigt eller pröva få se om jag klarar av vatt både jobba och träna utan att få ont.

Så nu sitter jag och väntar påatt åka på hälsocentralen (skit hals) det är i alla fall första gången jag är till doktor 2 gånger samma dag, hoppas bara inte hals flussen kommit tillbaka vill inte det.

1 kommentar:

Emmis sa...

Hejsan hallå!!!
Hur é det med halsen?
Hur é det mellan dig och Lasse nu då?
Kram