onsdag 15 juli 2009

Helt vanlig Onsdag

Ja idag är det nog vilken vanlig dag som helst jag är med mina älsklingar och solen skiner.

Igår var jag ju också med Thelma och Engla hela dagen (finns inget bättre), Lasse och Elias var också här.
Thelma och Elias bada och busa typ hela dagen, tyvärr blev de inga bilder därifrån.
Senare var jag hem och duscha mendans var Lasse och Elias och köpte donken mat, sista veckan mán måste ät det nu;) 18 glas har jag samlat ihop nu fast jag har gett bort några så jag har typ bara 12 eller nå kvar.

Sen var det förfest hos Sandra inför Sigge Hill, men jag följde inte med ut å det är jag glad för skönare att vara hemma så är jag pig nu med mina älsklingar.

Fast den lilla tjejen har somnat igen hon var så trött och grinig, Thelma står här med mig så nu ska vi väl hitta på nått.

Ikväll blir det bara jobb jobb och åter jobb.

Ha det bra alla.

Inga kommentarer: