fredag 10 juli 2009

Regn bara Regn

Ja det bara regnar och regnar, visst är det skönt när det regnar ibland också.
Men det räcker om det gör det en dag åt gången.

Igår var jag och kolla på hus i Iggesund, det var inte så fint där men jag vill flytta ändå.
Så där kan man göra precis som man vill själv lite då och då det måste ändå vara roligare än att bara är perfekt vad har man då att se fram emot?

Sen på kvällen var vi till Enånger och kolla på en ny bil åt mamma, den var jätte fin en volvo s40 gissa om jag är avis;) men det ska jag inte vara min mamma är verkligen värd en riktig bil.

Idag är jag med mina flickor men vi vet inte vad vi ska hitta på i det här jätte roliga vädret.
Men Engla stackarn fick vara inne hela dagen igår, så idag går vi ut oavsett väder vi har ju regn kläder alla 3.

Nej nu ska jag gå och kolla Thelma hon sover fortfarand nästan otroligt.

Inga kommentarer: