söndag 26 juli 2009

Söndag

Ja nu är det söndag kväll.

Dagen idag har varit helt fantastisk varit med Thelma och Engla hela dagen eller mest Engla Thelma är med kompisar hela tiden.
De gör mig så glad och lycklig, men så fort jag kommer hem sen så blir jag den där tråkiga dysta jag varför vet jag inte men önskade att jag visste.

Jag fick grillat i alla fall som jag var sugen på grillad fläskfile men strisp och bea (sådan där god bea som jag och Helena har på våran årliga grillfest)

Nu är jag hemma och sitter vid datan och äte chips och schweizer nöt gott, har även städat duschen det var verkligen behövligt.

Imorgon tänkte jag börja dagen med en cykel tur måste verkligen komma igång nu jobbigt är det men det är allt man inte är van och om man aldrig börjar kommer det heller aldrig bli lättare.
Men jag har så grymt om i min röv skinka så går det ända ner i fotleden så jag hoppas det går bra att cykla annars gör jag det ändå.

Nej nu är det dax att lägga undan chips och cholkad till nästa helg, nu ska jag försöka mig på en sten hård vecka utan godis och helst utan dricka (hur det nu ska gå)

ha det bra och sov gott

Inga kommentarer: