torsdag 30 juli 2009

Hej på er

hej nu är det ett tag sen igen, fattar inte att tiden kan gå så otroligt fort.

Å det är väl så att jag inte gjort så himla mycket egentligen.

Måndag var jag på banken och bytte bank det känns väldigt bra, på eleftermiddagen då var jag med Lelle Ubbe Och Tomas vi var på köpmanberget och åt glass sen hem till Ubbe och drack kaffe inte jag då förstås;)

Tisdag var jag till mina älskligar på förmiddagen och jobba kväll se så då hände det inte alls mycket.

Igår jobba jag först på dagen sen var jag på stan med Helena där gick inget som det skulle vi hitta inte nå.
Så var vi på åhlens den blev det visst dyrt.

Helena hitta tidigare under dagen ett par skor men det var inte alls ett på sådana hon skulle ha.
Å jag tittade åter igen på mina vit och rosa gympa skor.

Men på åhlens hitta vi i alla fatt rosa och turkosa strumpor, ja då kunde vi inte hålla oss längre vi köpte både strumpor och skor.

Kan lägga ut mina här tyvärr har jag ingen bild på Helenas å det är vara så fina.

Ja så lycklig gick vi ändå från stan, eller jag har nog bara Lasse att tacka annars hade jag gått olycklig därifrån.

Idag har jag besiktat bilen äntligen gick den igenom.

Nej nu läre jag nog gå och ta reda på lite tvätt städa skulle jag gjort också men de blir en annan dag;)

Inga kommentarer: