onsdag 24 juni 2009

Underbar dag

Vilken otroligt härlig dag det är idag 26 grader varmt, synd bara att svetten rinner bara men rör sig.

Idag har jag Thelma och Engla varit till Preem och träffat Lasse det är våran nya sysselsättning nu;) men det är bara 30 min så tiden går fort.
Sen var vi till Klara så Thelma också fick leka lite, nu leker Thelma och Klara här.
Jag har det lite lugnt nu medans Engla sover hon var helt slut, när hon vaknar ska vi åka till Vattlång en sväng till Lasse och Elias.

Ikväll vet jag inte vad som händer det blir nog kanske en cykel sväng när det blir lite svalare.

Så får jag väl försöka lägga in lite kort ikväll också då eftersom det inte blev igår.

Nu har jag tagit bort musiken på min blogg också det blev lite jobbigt med tiden.

1 kommentar:

Therese Grahn sa...

Men nu blev jag lite nyfiken... :) Vem är Lasse??