tisdag 16 juni 2009

Äntligen hemma

Men nu är jag äntligen hemma, efter denna resa har jag insett hur bra jag har det hemma.

På Söndagsmorgonen var ju jag och Niklas och plocka ur en lägenhet och alla de sakerna skulle till Tärnaby.

Så efter det var vi hem och fika lite med Ullis som fyllde år ett stort GRATTIS syrran.

Sen 16:20 bar det av vilken grymt tråkig resa det var bara skog skog och åter skog klockan 00:49 var vi framme.

Klockan 9 på månadg börja vi plocka ur bilen.
Fy så jobbigt det var min armar är alldeles slut.

14:00 blev det hemresa vi var hemma 23:30.

Det är längesen jag var så leds på att åka bil, inte är jag nå impad över norrland heller jag som alltid velat åka dit,.

Det fanns inte mycket att se och typ 10 mil mellan allt, allmänt tråkigt att åka.

Det jag skulle vilja åka till igen och kolla mera på är vilhelmina där verkar det vara grymt fint och mysigt.

Men med denna resa har jag insett att jag bor väldigt bra och hur mycket jag trivs här.
Till och med vattlång är centralt;) dit som jag tycket det är så långt.....

Inga kommentarer: