lördag 13 juni 2009

Längesen

Oj vad längesen det var jag skrev såg jag nu.
Inte hade jag någon träningsverk efter ankartrampet heller underbart men ändå lite tråkigt;)

Dagarna har rullart på har bland annat jobbar hela onsdag och torsdag.

Torsdag jobba jag hela dagen sen var jag med Engla och Thelma och vid 18 for jag och Thelma på friidrott.

På Fredag hade Thelma skolavslutning tänk att mosters lilla älskling blivit så stor så hon nu slutat 1:an, tråkigt bara att det var så dåligt väder så vi måsta vara inne.

Moster exsamens tjej.

Idag har jag varit med Lasse och Elias hela dagen vi har haft grymt roligt, så har vi ätit på donken nu har jag 4 nya glas;) så har vi kollat på vi hade i alla fall tur med vädret igen (den var lite så där men ändå lite roligt)

Nu funderar jag om jag ska göra mig ordning för sängen jag och Niklas ska köra ett flyttlass till tärnaby imorgon eftermiddag, det ska bli lite spännande men ändå jobbig men så långt norru har jag alrdig varit.

Så när jag kommer hem på måndag kväll har jag 120 mil till i kroppen.....

Inga kommentarer: