tisdag 2 juni 2009

Trött idag

Då var det tisdag igen, fast nu är jag mest bara trött.
Nu har jag varit men flickorna så mycket så då har man inte hunnit känna om man är trött eller inte det är så himla mycket bättre och dagarna gå så fort, nu får jag längta tills fredag då ska Engla vara med mig igen så hämtar vi Thelma sen på eftermiddagen.

Fast inte klarar jag mig utan att träffa de fram till fredag, inte vill jag vänta så länge heller.

Igår gick jag 22413 steg det har jag aldrig gjort förr.

Först var jag och Engla ute och gick på morgonen när hon skulle sova då gick vi 80 min då var jag trött i benen.
Sen var det bara att gå och hämta älsklingen på skolan, så då var vi på fyrklövern och åt glass.

Sen på kvällen var det blodomloppet så roligt.
Det var Helena Katarina Emma och jag som gick, vi alla starta samtidigt men Katarina drog ifrån oss rätt snabbt och vi alla kom i mål på olika tiden, jag orka hänga på Emma den mesta biten men så gjorde det ont också.
Men när det var en bit kvar tröttna hon på mitt sakta tempo och drog iväg hej då;)

Men vi återsamlades på gräsen sen för en härlig picknick.

Nu ska jag gå och hämta min tvätt och göra lite mat, ska åka lastbil ikväll och då måste man ju vara duktig och ha matlåda.

1 kommentar:

Marielle sa...

Å jag som var så stolt att jag gått strax över 15000 steg...huuuh =)