måndag 8 juni 2009

GRATTIS

Ja idag kan jag säga ett stort GRATTIS till mig själv.
På eftermiddagen idag blir jag 26 hela år, fy vad gammal man blir.
Så nu ska jag göra klart smörgåstårtan och sen måste jag åka och handla lite.
Nu har jag jobbat min första helg på länge också, det gick väl men det var tråkigt skulle vara glad om jag slapp vara där mera.
Men det är väl bara att bita ihop och se glad ut, Therese tyckte i alla fall att det var roligt att jag var tillbaka det var några fler som hälsade mig välkommen tillbaka också.
Det blev att kort inlägg idag har lite att göra just för tillfället, nu hoppas jag bara på en toppen dag.
Men jag ska besikta bilen också det kan ju förstöra både det ena och de andra;)

1 kommentar:

Anders/Malle sa...

GRATTIS Önskar Anders och Marielle...hoppas du fick fina presenter