onsdag 7 juli 2010

Hoppas inte.

Ja nu var det hemst längesen jag skrev igen, men så roligt är det inte längre har så mycket annat att göra.
Men idag har jag i alla fall varit på ortopeden med knät och det var som jag trodde har jag otur blir det en op till på det, men kan hända att det går att träna bort hoppas hoppas hoppas.
Ska göra en röntgen på det få se vad det säger.

Annars har jag mest varit i Iggesund och badat med mina älsklingar varför vara hemma när man kan vara borta.

Så sen igår klockan 5 har jag varit hemma med feber sov typ hela dagen igår hade 39.6 på eftermiddagen, så nu blev det inge mer jobba den här veckan lite tråkigt det också jobbar hellre.
Så är det bara 1½ vecka kvar till semester och 40 dagar till vi flytt jag Lasse och Elias längtar som 3 toka.
Så har Erika och Anders varit så snäll och erbjudit sig att hjälpa till, jag vågar inte bära så mycket än.
Vi får tacka de med nått riktigt gott sen.
Så skulle jag ha tagit mig an och sålt min säng också så det blir gjort.

Nej nu har jag ingen lust att skriva mer ska nog ta säng läge nu.

Inga kommentarer: