måndag 19 juli 2010

Packat

Ja då var det ett tag sen igen.
Men sist jag skrev trodde jag att min mage hade lugnat ner sig men så var det då verkligen inte.
Men på morgonen fick jag i alla fall komma till doktorn så då var jag försstoppad och hade halsfluss.
Så då blev att bra med tiden, men igår kväll hade jag ätit klart penicillinet så imorse när jag varkna hade jag fått värsta allergi choken klia överallt och igen svulnade ögon och prickar lite här och där.

Men nu mår jag bra, nu har jag packat så gott som det jag kan inför morgondagen när det bär av till leksand 2 dagar.
Imorgon ska vi packa det som vi även behöver imorgon bitti så lite laddar kablar och maddrasser och så.
Måste ju ha fulladdad mobil och data hela tiden;)

Annars har det inte hänt så mycket jag har äntligen semester, fast jag har aldrig någon gång längtat så mycket som till den är slut.
Men det är inte för att börja jobba utan det är för att vi ska flytta.....

LÄNGTAR så....

Nu ska jag ta och sova ska ju upp 5:30 för klockan 7 bör det av.

Inga kommentarer: