lördag 24 juli 2010

Helg

Ja då var det helg igen då, å vi är hem kommen från dalarna.

Tänkt det skulle bli lite kort här men det blev inte så mycket kort därifrån.

På tisdag åkte vi vid 7 från Hudik så åkte vi en massa bil, vid 11 gick vi på sommarland.
Så det blev en heldag på sommarland, det var roligt med lite kallt.

På onsdag blev den en dag för oss lite större, då blev det shopping i Borlänge.
Jag köpte en väska åt mig så en adidas tröja så klart och en väska åt Elias tills han börjar i skolan.
Men vi var inte kvar så länge mina händer bara kliade och svällde, så vi åkte hem.
Så fick jag komma in i Gävle på sjukhuset och få mer korticon på hemvägen.

På torsdagen åkte vi ner till Gävle igen och mötte upp Ullis Niklas och älsklingarna så då var vi på valbo.

Sen har det inte hänt så mycket är i Iggesund nu och busar lite, Ullis har precis klippt av mig håret så nu är det förbi med pippi lotter.

Inga kommentarer: