onsdag 23 juni 2010

Bad

Ja igår var jag och Elias i Iggesund hela dagen.
Dagen började med badning i den lilla poolen för där var det ju varm vatten.
Men efter ett tag gick de över till den stora.


Det var lite kallt där med de badade ändå, men till Engla fixa jag båten så kunde hon åka runt.

Så idag har jag ock Elias varit på stan och köpt massa kläder till honom, han var jätte duktig trots att han tyckte det var jätte tråkigt.

Så köpte vi sim fötter och grejer också så imorgon blir det bada av igen.

Sen ska jag jobba hela helgen det är mindre roligt men sen efter det är det bara 3 veckor till semester, o vad jag längtar.

Lasse den lycko osten går på semester imorgon eftermiddag.

Men jag har sen semester bara för att Thelma Engla och Elias ska slippa vara på fritids och dagis under sommaren, så det går ju så bra när jag och Ullis har olika perioder.

Nej nu ska vi åka på Mc Donalds och tvinga i oss de sista måltiderna för att få blåa glas.

Så det blir middag och resten av kvällen tillsammans med Camilla med familj.

Inga kommentarer: