söndag 20 juni 2010

Lite av varje

Ja idag är det söndag, idag har vi varit i Rogsta hela dagen.
Jag har rensat ogräs och försökt bygga upp trappan igen åt mamma och pappa.
Titta vad fint det blev

Så för någon dag sen så byggde Niklas upp Thelma och Englas nya pool.

Fast det var ju Thelma som fick den i födelsedags present.

Så i år ska jag också bada den är riktigt häftig.


Så igår var jag och Lasse och åt middag med Camilla och barnen, så då fick jag hennes orbitrek.
Tack så super mycket Camilla du är allt för snäll du.
Så när vi var där spela jag och Philip fotboll eller vi sköt straffar å det var hur kul som helst hoppas han vill det snart igen.

Annars i veckan har det inte hänt så mycket, jobbat städat och tvättat typ.
Imorgon ska jag jobba kväll så på förmiddagen ska jag Thelma och Elias på buspalatset.
Sen får vi se vad jag och Elias ska hitta på resten av veckan, men någon dag ska nog Elias få åka lite lastbil med Lasse.
Nej nu ska jag ta och renbädda Elias och Thelmas sängar.

Inga kommentarer: