onsdag 9 juni 2010

Bra dag

Ja idag har jag jobbat igen men nu blir det 2 dagar ledigt.

Så imorgon blir det till att duka en massa till Helens studenten, sen på kvällen blir det avslutning för Elias i Bjuråkers kyrka.

Sen fredag morgon blir det avslutning för mina Thelma älskling och studenten, sen blir det student fest.

Lördag ska jag jobba igen fast på kvällen sen deladtur på söndag.

Så idag när jag var på jobbet så ringde hudiksvalls bostäder och fråga om jag ville ha den där super fina lägenheten på Solbågen och det var väl klart jag ville det, det finns bara en naktdel det är ljusgröna tapeter i sovrummet.
Men det är lätt att fixa, eller med en vit säng blir det nog fint;)
Så fick vi både perkeringsplats med motorvärmare och garage.
Så nu tok längtar jag till 1 September fast dit är det rätt långt.

Men jag har en sak att längta till just nu, men det är en hemlis om mobilen bara kunde ringa.

Inga kommentarer: