torsdag 25 februari 2010

Veckan som gått.

Jaha vad är det då som hänt sen sist?
måndag kväll var jag med flickorna från de att Ullis börja jobba till Niklas slutade.
Så var Elias kvar tills på tisdag morgon så honom var jag med på kvällen när Lasse jobba, men han var ute och åkte med pappa sin en sväng också för han ville det klart han fick det också då.
tisdagen var jag och fick träningsprogram för mitt knä, skönt att komma igång igen.
sen på eftermiddagen följde jag med Lasse på jobbet, först var vi med ett lass till Vallvik sen var vi ner med ett till Kvarnsveden.
På hemvägen sov jag mest men äntligen var hemma i sängen var jag klockan halv 5, trotts det var jag pig och vaken redan halv 9 på morgonen.
Igår var jag och simma skönt, med min envishet simma jag 40 längder fast jag bara skulle simma 20 längder.
Idag har jag tränat och fikat med Maggan och ätit middag med Helena, mycket bra dag.
Så har jag tvättat bilen idag mycket mycket välbehövligt.
Så har vi äntligen beställt en ny dator underbart, den här blir ju dunder het och tappar internet hela tiden.
4 gånger på 30 min gissa om jag blev galen då.
Det blev i alla fall en liten dator 11.6 tum liten och smidig, vi tyckte det var bäst eftersom vi har en stor riktig sen tidigare.
Nej nu skaj ag ta och sova, ska upp efter 7 och iväg och simma med Emma
GONATT

1 kommentar:

Emmis sa...

Tack för simturen, var dunderskönt... :) MÅSTE göras om... :)