fredag 19 februari 2010

Grattis Niklas

ETT STORT GRATTIS TILL NIKLAS IDAG!

Ja det blev inget skriva igår heller fast jag hade tänkt det, få ta det jag hinner nu istället.

Dagen igår började inte alls nå bra, kände mig bara ledsen och ner tryckt.
Att det kan vara så förbannat jobbigt att inte kunna göra vissa saker själv, oftast är det bara små fjant saker också men förbannat jobbigt.
Längtar så till mitten på Mars

Sen bråka jag som vanligt med ortopedmottagningen, tala om för henne som jobba där att hon hade fram till idag på sig att tala om vad jag skulle göra eller inte.

Å redan på eftermiddagen ringde läkaren själv upp otroligt, så den 15 Mars börjar jag jobba igen så skönt kanske man blir människa igen.

Sen på kvällen var vi på ica och handla, så då var vi 1000kr fattigare men skönt att ha massa hemma också.
Sen var det bara att ta det lugnt laga lite mat plocka ihop och tvättade, tvätt är nått jag blir rätt leds på, men en sak är säker men blir aldrig fri den.

Tvättkorgen var tom i 10 min sen skulle både Elias och Lasee duscha, å idag kommer Elias hem med dunder skitiga täck kläder.

Imorgon ska vi åka till Söderhamn och bada om det inte är sånt bus väder, snöar det så blir det nog en sväng till pulkbacken.

Inga kommentarer: