söndag 21 februari 2010

Kalas

Ja idag behöva man inte ens fundera på att titta ut genom fönstret för det var precis lika som när jag titta ut igår.

Jag som vill gå ut och gå, men jag är lite för lat för att gå ut i det här vädret.
Så idag blir det bara slöa här på förmiddagen sen klockan 14 ska vi vara i Iggesund och fira Niklas.

Igår var v i Söderhamn och bada, det var riktigt roligt att bada igen.
Engla var hur vild som helst hon hoppa överallt hela tiden så när hon landa i vattnet sa han bara: Eja hoppa mer, varelse hon landa över eller halvt under vattnet.

Så simma jag 10 längder helt underbart var det, men jag har en otrolig träningsverk i vänster armen men det är väl kanske inte så konstigt.

Sen blir det nog simma på tisdag kväll också om jag inte ska följa med Lasse till Kvarnsveden.
Gör jag det så blir det på onsdag istället.

Så funderar jag på om jag ska följa med Ullis klockan 6:00 på fredag morgon.

Nej nu ska jag gå och äta frukost sen ta ett bad.

Inga kommentarer: