måndag 21 december 2009

Snö snö och åter snö

O vad snö vi får nu bara så mysigt.

Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton å jag har fortfarande julklappar kvar att köpa, fast bara 2 det är skönt.

Igår var jag till Ikea igen kul jag och Lasse var upp och köpte en till badrums matta lite dyr matta men men.
Jag köpte ett par jeans och i mycket stort behov av det eftersom jag inte hade några.

Nu håller Thelma och Helena på spelar nintendo tror det åkte bob nu på vinter spelet.
Thelma kom till mig igår och ska stanna tills imorgon så hon slipper fritids......så underbart att ha henne här.

Senare idag kommer Elias också det ska bli kul vi ska klä julgranen.

Nej nu ska jag kolla lite på brudarna mina så ska vi klä på oss och gå bort till grönhusen och skotta ut de som bor där;)

Inga kommentarer: