torsdag 10 december 2009

Förstår

Ja nu förstår jag när jag tittar på bloggen att det var längesen jag skrev, det var för att det jag skrivit låg i utkorgen.

SÅ nu ser det ut som jag smyg badade i dag men det var i söndags.

Idag har jag varit till sjukgymnasten och han tycket jag gick lite rakare nu skönt kanske äntligen på väg åt rätt håll, så leds nu på att bara vara still och inte göra nått.
Men idag fick jag 3 övningar jag ska göra liggande så ska jag ta en liten promenad varje dag typ 5 min i början.
Det låter töntigt och tråkigt men annars kan min rygg bli så trött och slut så jag blir sängliggande dagen efter, de vill jag inte.

Det känns som att det här verkligen kommer att ta tid suck.

Så imorgon blir det personal fest igen fast denna gång med julbord, så det är lite si så där jag gillar inte jul mat.
Jag brukar äta smörgås med leverpastej och köttbullar och ett ägg.
Men det kan ju vara trevligt att umgås i alla fall.

Nej nu ska jag sätta mig och göra mat nota för nästa vecka tror jag.

Inga kommentarer: