tisdag 1 december 2009

Vad tiden går fort

Oj oj vad tiden går fort nu för tiden...jag hinner aldrig skiva blogg eller kolla facebook längre tycket jag......sitter knappt vid datan.
Å hemma håller jag på försöker göra jul men det blir heller aldrig nå resultat. men men.

Idag är jag med Engla hela dagen och kvällen Ullis och Niklas ska bort ikväll, det var meningen vi skulle ta svinsjuka spruta idag men så fick hon feber i söndags men nu är hon pigg igen så vi ska gå och ta den imorgon.

Ja sen sist jag skrev då så har jag hunnit varit på Ikea en gång till 3 gånger samma vecka det har jag aldrig prövar på förr.

Så i lördags var jag Lasse Thelma Elias Mamma Helen och Emil dit.

Vi handlade en liten bokhylla, 2 långa hyllor, en ny tvättkorg verkligen behövligt så lite annat små skit blir det alltid också.

Ska lägga ut lite bilder nått tag.

Nej nu ska vi kolla på lite mera pippi sen ska vi väl hämta Thelma .

Inga kommentarer: