lördag 5 december 2009

Håret

Ja då var det de där problemet med mit hår igen då, när jag valna i mosre kunde jag ha pippilotter men det är helt omöjligt nu.

Igår när vi gjorde slingor så hitta jag en frisyr på googel som jag bara ville ha.
Så direkt när jag vakna ringde jag till massa frisörer, så hitta jag en dropp in.

Men då ångra jag mig drastiskt igen men så tyckte min kära kusin att jag skulle göra det hon skulle hålla mig i handen.

Så halv 12 hämtade jag upp henne så for vi ner, jag klippte mig och när jag gick ut därifrån ville jag bara sjunka genom gatan fy hur jag såg ut.
Men det blev lite bättre när jag fick fixa det själv.

Sen var vi till Emma och Kari och Felicia och åt jätte gott var det.
Tycker kära kusin så mycket om dig.....det är så skönt att vara med dig.
Sen tror jag vi är kanske lika egentligen;)

6 kommentarer:

Emmis sa...

Du skall bara veta hur skönt jag tyckler det är att vara med dig, vi är otroligt lika, älskar dig såå mycket, vill verkligen inte förlora dig...

MiaMia sa...

Vad gullig du är du. älskar dig så också, jag går inte med på att förlora dig

Emmis sa...

Vad bra, tillsammans står vi stark... Du och jag mot världen...

MiaMia sa...

ja precis då klarar vi allt

Emmis sa...

Jaa, det håller jag fast vid... :)

MiaMia sa...

Härlig