söndag 14 december 2008

Söndag

HEJ HEJ... Nu är det äntligen söndag kväll nu är det bara en dag kvar att jobba innan man får vara ledig en hel dag....mitt jobb är så fruktansvärt tråkigt, tur jag jobbat med Therese så det varit lite kul och tiden gått fort.
Hon säger att det går fort när det är eliterna som jobbaar.
Idag har jag varit till Söderhamn på barnens hus och köpt julklapp åt min älskling, min goding har jag redan köpt klart åt.
Så var vi på ny öppnade dollar där å var otriligt mycket saker och fina saker de hade där om man jämnför med här, här är det mest bara skit.
Sen har jag äntligen köpt måla färg till mitt sovrum vill så gärna ha det grått å nu ska det bli det......älskar grått skulle kunna ha det överallt.
Nu ska jag lägga mig och kolla på film och äta chips;) för imorgon är det måndag då ska man äta bättre saker än chips.
HEJDÅ

Inga kommentarer: