söndag 7 december 2008

Söndag

I dag är det söndag å jag är rätt trött.
Det var ju personal fest igår.
Men först började jag dagen med att baka pepparkakor med mamma helen och Thelma Ullis fick bara grädda, det var rätt kul eller gott var det också.

Sen var jag och Helena och handla julklapp och mat till festen.

Sen började Åsa och Helena dricka innan det bar i väg till Näsviken.
I näsviken var det ok blev bara lite orolig när helena svälde i tungan och halsen men då var vi till stan och hämta tabletter då sa hon att det bliv bättre SKÖNT.

Senare på kvällen bar det iväg på krogen, det är nog första gången jag inte ångrar mig att jag var på krogen, jag fick ju se den person jag ville se det var kul.
Sen var det bara att åka hem och sova, eller vi var till arneviken också först med Åsa kul att hon ville följa med oss på fest.

Inga kommentarer: