fredag 5 december 2008

Fredag

Idag är det fredag, tiden går fort ibland.
Men nu är jag tillbaka, det har inte hänt så mycket.
Idag har jag varit med älsklingarna mina medans Ullis och Nikas var på begravning.
Jag och Engla var och hämta Thelma och Felisia på skolan, vi fika när vi kom hem och baka choklad bollar det var så längesen jag åt det.
Sen var jag och Thelma på ridning som vanligt på fredagar jag fick hör att jag borde ju veta nu hur man sätter på trens och sadel, men det skiter jag i inte är det jag som ska lära mig kan inte vara mitt ansvar att Thelma lär sig heller.
Sen åt vi tacos som vanlig på fredagar.
Sen kolla jag och Pos på idol det var rätt folk som gick till final.
Imorgon ska jag baka pepparkakor å vad kul eller äta deg rättare sakt, sen är det personalfest på kvällen hoppas de blir kul är inte så sugen men men.
Tycker inte så mycket om jul mat och det där med byta julklappar tycker jag bara är töntigt.
Nu ska jag sova god natt

Inga kommentarer: