lördag 27 december 2008

Nu är julen över



Hej....jaha då var julen över då, nu är det 1år till nästa gång.


Jag fick massa bra julklappar jag behöved, en my micro äntligen en pyjamas en stjärnkudde jag så länge kollat på en stjärn lampa en duk vad jag nu ska med den till, en fotokalender med mina älsklingar på en förstoring på de och en örngott med de på,,,,,de kan man aldrig få för mycket av.


Engla kunde gå på julafton också det var så roligt att se.



Sen i går var vi ut på krogen efter jag Helena Erika och Maggan slutat jobba, det var fakriskt rikgit roligt först var vi hemma hos mig sen bar det iväg på krogen, vi träffa massa roligt folk pelle bleand annat det var bäst så otroligt länge sedan. Pelle plutt.


Idag har jag också jobbat blä vad tråkigt det är men nu är jag ledig till Måndag morgon det är skönt, ska bara vara och ta det lugnt i helgen skulle vilja gå på bio eller nå annat kul..




Kram på er.

Inga kommentarer: