torsdag 13 maj 2010

Kran

Idag är det torsdag eller söndag då.

Men inte spelar det någon roll jag jobba som vanligt jag, å de gick utan problem det också.

Sen när jag sluta for jag hem till Lasse Elias och Thelma, så du gjorde vi lite saft och for och köpte kakor.

Så var vi till skogen för att lasta Lasses lastbil, även jag körde kranen jag lasta hela 2 gripar sen tyckte inte min rygg att jag skulle fortsätta.
Så nu blir det till att träna rygg muskler för jag ska banne mig lära mig det där jag också, alla andra kan ju köra kran då måste jag också kunna lära mig.

Om man bara tar det lugnt så går det säkert, sen körde jag lite lastbil också det var så himla mycket enklare.

Nej nu ska jag snart sova för att sedan stiga upp och jobba, men först ska jag prata lite med Lasse när han kommer från Elias rum så småning om.

Inga kommentarer: