tisdag 11 maj 2010

Grymt dålig

Men fy vad dålig jag har blivit på att skriva blogg, men andra sidan tycker jag inte det är så kul heller längre.

Så sitter jag inte ens vid datan så ofta heller har så mycket annat att göra.

Nu har jag precis kommit hem från badhuset, jag Ullias Thelma och Elias var och bada en sväng jag simmade 40 längder som vanligt det är bara så skönt.
Så den här veckan har jag varit ganska flitig tränade gym igår simma idag så träna gym imorgon sen blir det cykling när jag slutar jobbet på torsdag.

Så har jag jobbat hela helgen som varit, så igår var det också fullt upp var först och träna då och lämnade in min trasiga mobil, sen var jag ner med Elias på nya fritids och hälsa på sen jobba jag kväll.

Idag har jag varit i Rogsta på fömiddagen tvättat lite åt mamma och hjälpt henne, sen blev det besök på fritids idag också .

Nu skajag lägga mig i soffan en stund´, eller nej jag går och diskar istället så tråkigt att ligga still i soffan.

Å är bara full av förväntan och förhoppning, men man ska inte hoppas för mycket här i världen.

Inga kommentarer: