måndag 19 oktober 2009

Måndag

Jaha då var det måndag kväll igen då, tiden går så otroligt fort.
En dag till har gått och jag inte har målat nå.
Men jag fick i alla fall på mig målarkläderna, men precis när jag skulle börja så ringde Lasse och fråga om jag kunder hämta Elias vid E4:an.
Så då gjorde jag det och då fråga jag Elias om vi skulle måla eller hitta på nått annat då tyckte ha vi skulle hitta på nått och så blev det.
Vi var och Hämta våra cyklar bort på 22:an sen var vi och handla mat PASTASALLAD bara så gott fast Elias fick köttbullar till.
Sen kom Helena och Tomas hit och åt, sen blev det läggdax för lille man även jag somnade.
Så efter ett tag tänkte jag nu måste jag ta reda på köket, och nu sitter jag vid datan och väntar på att Lasse ska komma hem.
Imorgon bitti måste jag bara måla.

Inga kommentarer: