fredag 16 oktober 2009

Internet igen

Ja då var det fredag igen....

Tiden går bara så fort.
Äntligen har jag fått ihop datan och igång Internet, så underbart skönt.

Ja då bor man nu mera i 3 rum och kök, å fy vad mycket det finns kvar att göra innan det är klart.
Har väl äntligen fått lite ordning i köket, men ändå så himla mycket kvar.

Här inne vid datan är det bara kartonger.....blä.....tror jag ska ta och måla lite här när jag slutar på Måndag.

Så skulle jag vilja ha lite nya möbler, men vet inte riktigt vad.
En byrå till sovrummet i alla fall så man kan kolla på tv när jag ska sova, annars läre jag väl aldrig somna när Lasse jobbar kväll.

Så ska vi hämta en säng åt Elias så det så lite mer beboeligt ut här inne.

Nej nu ska jag nog ta och lägga mig har massor att göra imorgon...god natt och sov gott.

Inga kommentarer: