lördag 28 augusti 2010

Helg i Iggesund

Ja då är det helg då, å jag har jobbat en hel vecka nu men det har gått jätte bra varit lite roligt.

Så nu i helgen är jag och Lasse med mina älsklingar i Iggesund för Ullis och Niklas är borta över helgen.
Men det är bara roligt att vara med de, det är ju det bästa jag vet.

Vi har nog alla sovit bra, förutom jag och Engla då som varit vaken mellan 3 och halv 5.
Först skulle hon ha välling sen när hon fick skulle hon inte ha, så då somna hon en stund.
Vid 4 vakna hon igen och skulle ha välling så då fick hon de med då var den för varm, inte alls lätt att vara liten.
Sen somna hon så sött mellan mig och Lasse och sov till 7 när Niklas väckarklocka ringde men inte vet jag vem som skulle upp....

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, Engla ska vara med sin farmor på dagen sen ska vi ut på restaurang och ät med mina älsklingar.

Inga kommentarer: