onsdag 7 april 2010

7 ÅR

Ja idag har jag haft körkort i 7 år, kommer aldrig glömma den dagen jag körde upp.
Å jag vet inte om det var jag eller Camilla som var nervösast, klockan var då inte mycker på morgonen när hon ringde och fråga om jag inte skulle åka dit snart.

Så när jag väl klarat det var jag och Camilla och Philip ute och åkte hela kvällen, så var vi och hämta Pelle i Rogsta så var han med ute och åkte också.
De var tider det.

Just nu sitter jag och kolla på Pippi på rymmen med Thelma Engla och Elisabet, så väntar vi på att Niklas ska komma hem så jag och Thelma kan åka till stan.

Imorgon ska jag till sjukgymnasten få se om hon kan ta reda på vad som hänt i mitt högra knä.
Bara det inte är nå större fel i det, men andra sidan vad skulle det göra jag är ju så van att ha ont så jag knappt märker det.
Å jag vet vad som är felet också jag är för tjock, men nu ska det bli cykla av imorgon är det 2 månader till ankartrampet måste ju cykla under 2 timmar och 4 minuter i år.

Å helst av allt skulle jag vilja cykla hornslands rundan men det är många mil, men det kan tänka att jag är för envis för att låta bli om jag inte har ont någonstans man har väl hela dagen på sig.

Inga kommentarer: