fredag 6 november 2009

Svinsjuka

Ja svinsjukan är ån riktigt läskig grej tycker jag hua kan nya sjukdomar bara uppkomma?

Nu har ja i alla fall tagit spruta mot det å det är jag så nöjd över.

Så himla glad över att Sverige ställer upp på svenska folket, så därför är det lite tråkigt att så mycket folk inte tar.
För den dag det kommer en sjukdom vi verkligen behöver skydd emot så kanske de skiter i det svenska folket vill ändå inte ha.....

Så är det många som tänker på att det är så mycket skit i vaccinet, men om man blir sjuk och hamnar på sjukhus och får dropp och sprutor där hur mycket skit är det inte i det då då?

Så jag tog det rekommenderade vägen å det är jag nöjd med.
Så tänker jag också på lilla Englas om kanske inte får spruta (vilken vi nu hoppas på, får se nästa vecka) att jag i alla fall ska göra allt för att hon inte ska bli sjuk.

Än så länge mår jag bra, blev lite snurrig i huvudet och trött från början men nu är det bra

Inga kommentarer: