söndag 20 september 2009

Elljusspåret

Nu är det ett tag sen igen......

Å vad ovanligt att jag får lägga tillbaka min bakgrund hela tiden blir så trött på att den försvinner.

Denna helg består mest av att jobba men lite annat hinner jag med också.

Idag ställde jag klockan på 9 för att stiga upp och följa med Ullis och Engla ut i elljusspåret.
Det är bara så jobbigt men samtidigt är det som ett gift man bara vill och vill det är så underbart efteråt det blir ca 6 km bättre än inget;)
Fast idag var det hela familjen som drog iväg efter 10, Ullis och Niklas gick, jag och Thelma cykla och Engla åkte med mig.
Ja cykla i sågspån och skit de kan ni ju tänka er själva hur det är.

Men så idag kom Niklas på att man skulle springa upp för backarna, så tror ni jag kunde låta bli med det nej nej eller den största orka jag inte.
Fast jag tycker ändå han fuska lite;) han hade ju bara sig själv jag hade ju cykel och 12 kg i cykel sadeln

Så imorgon blir det också till att ställa klockan och hänga på.

Så har även lilla Grålle fått börja varit ute nu han stor trivs ute, idag har han gått in och ut in och ut hela tiden.

Nej nu får det nog vara bra för den här gången nu måste jag fixa håret och göra mig klar för jobb.

Inga kommentarer: